Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Reménység MagjaiAlapítvány – Gyermek és Ifjúsági Szolgálat (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatának feltételeit. A Reménység Magjai Alapítvány webáruházának böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Reménység Magjai Alapítvány webáruházának használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. Kérjük, csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Reménység Magjai Alapítvány – Gyermek és Ifjúsági Szolgálat
A szolgáltató székhelye: 2051 Biatorbágy, Bethlen Gábor u. 68/B.
A szolgáltató levelezési címe: 1088 Budapest, Gutenberg tér 2., félemelet 3.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló rendszeresen
használt elektronikus levelezési címe: webshop@remaalapitvany.hu
Nyilvántartási száma: 01-01-0007574
Adószáma: 18096507-1-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék
Telefonszámai: 0620-7705347, 0620-7758284
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-137976/2018
A tárhely-szolgáltató adatai: 2051 Biatorbágy, Rákóczi utca 24/F. 1. em. 3., adószám:
23002522-2-13, cégjegyzék szám: 13-09-141571
Az általános szerződési feltételek elfogadása
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésér a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A regisztráció illetve vásárlás során a Felhasználó, amennyiben a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Felhasználó között. Amennyiben Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, nem veheti igénybe Szolgáltató szolgáltatásait, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.
A rendelés menete
A rendeléshez előzetes regisztráció nem szükséges. A megrendelni kívánt termék a termék adatlapján található „kosár” ikonra kattintva választható ki. A Kosárban a mennyiség módosításával a termék kivehető a rendelésből. Több, azonos termék megrendelésekor a Felhasználó a megrendelni kívánt darabszámot a termék neve és ára melletti „Mennyiség” rovatban tudja feltüntetni. Amennyiben az összes megrendelni kívánt termék kiválasztásra került, úgy a rendelés teljesítéséhez a személyes adatok megadása szükséges. A csillaggal megjelölt adatok megadása kötelező. Ezek hiányában a megrendelést a Szolgáltatónak nem áll módjában teljesíteni. A szállítási név és cím adatok megadása csak abban az esetben szükséges, ha eltér a számlázási adatoktól. Szállítási adatok hiányában a rendelés minden esetben a számlázási adatok alapján kerül kiszállításra. A számla kiállítása után a számlát módosítani a Szolgáltatónak nem áll módjában. A hibásan vagy hiányosan megadott adatokért felelősséget a Szolgáltató nem vállal. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a Felhasználó a megrendelését véglegesíti. A
gomb kattintása után a megrendelés és a megadott adatok már nem módosíthatók. Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem
érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A visszaigazolás automatikusan történik, Szolgáltató harmadik fél által okozott, vagy a
Felhasználó számítástechnikai eszközén bekövetkezett hibákért felelősséggel nem tartozik. Az adásvételi szerződés létrejött Ha a Felhasználó megrendelést küld a Szolgáltató oldalain, és a Szolgáltató a megrendelést emailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között. A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató azt elektronikus formában, automatikusan tárolja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termékek lényeges tulajdonságait a Felhasználó megtekintheti a termékek bemutató oldalain. A termékek személyesen is megismerhetők, illetve megvásárolhatók a Szolgáltató levelezési címén, előre egyeztetett időpontban. A közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák a házhozszállítás, illetve a csomagolás díját.
Kiszállítás, személyes átvétel
A szállítási határidők az egyes termékek rendelkezésre állásától függően változhatnak. A termékek kiszállítását a Szolgáltató futárcég bevonásával, a vásárlóval egyeztetett időpontban, a megrendelés visszaigazolásától számított (a Szolgáltató nyitvatartási idejétől is függően) 4-5 munkanapon belül, egyes speciális termékek esetén 3-4 héten belül végzi. A Szolgáltató aktuális nyitvatartási idejét a weboldalon közzéteszi. A kiszállítási díjról a Szolgáltató a honlapján keresztül tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelés leadásával a Felhasználó elismeri, hogy ezen díjakról tájékozódott és elfogadja azokat. Amennyiben a Felhasználó sürgős kiszállítást kér, vagy előre meghatározott napokon nem tudja átvenni megrendelését, köteles ezt jelezni a Szolgáltató felé. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól. A kiszállítást a Szolgáltató futárcég bevonásával végzi. A megrendelt termékek kiszállítása munkaidőben történik. A Felhasználó köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Fizetési módok
Fizetés online bankkártyás fizetéssel Barion segítségével vagy átutalásos számla alapján, banki átutalással történik. Bankkártyával történő, sikeres fizetés és banki átutalásos fizetés kérése esetén a ReMa Alapítvány elektronikusan küldi el a számlát az Előfizetőnek. Online bankkártyás fizetés esetén a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai a ReMa Alapítványhoz nem jutnak el.) Amennyiben Vásárló a fizetési módok közül a banki átutalást választja, akkor minden esetben a ReMa Alapítvány által a címére megküldött, átutalásos számla alapján kell a megrendelés végösszegét utalni.
Elállási jog
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, a megrendelt terméket visszaküldheti. A Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó a terméket átveszi. Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi levelezési címre, illetve elektronikus címre: 1088 Bp., Gutenberg tér 2. félemelet 3., webshop@remaalapitvany.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozatmintát is.
A felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt
elküldi elállási nyilatkozatát. Ha a Felhasználó eláll ettől a szerződéstől, Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód alkalmazásával visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. Felhasználó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül Szolgáltatónak visszaküldeni vagy átadni. Felhasználó határidőben teljesít, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Felhasználó a terméket eredeti csomagolásban, felbontatlanul, sértetlen állapotban köteles visszaküldeni. A szállítás során bekövetkező károkért a fuvarozó céget terheli a felelősség. A termék visszaküldésének költségeit Felhasználó viseli.
Elállási nyilatkozatminta
(a szerződéstől való elállási jog gyakorlása esetén kitöltendő)
Címzett: Reménység Magjai Alapítvány (levelezési cím: 1088 Budapest, Gutenberg tér 2.,
félemelet 3.)
Alulírott Felhasználó kijelentem, hogy elállási jogommal élek az alábbi termékek adásvételére
irányuló szerződés tekintetében: …………………………………………………………..……
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ……………………………………………………
A fogyasztó neve:………………………………………………………………………………..
A fogyasztó címe:……………………………………………………………………………….
A fogyasztó aláírása: ……………………………………………………………………………
Keltezés helye, ideje:…………………………………………………………..………………..
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A Felhasználó bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Reménysé Magjai Alapítvány levelezési címén, nyitvatartási időben, előre egyeztetett időpontban. A Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Reménység Magjai Alapítvány levelezési címére küldött levélben, vagy elektronikus levélben.
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Biatorbágy, 2018. február 01.